top of page

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

    Представяне

    Здравейте. Аз съм . На 15 години от малко край гранично градче с име Елхово. Намира се на 40 километра от Ямбол и на 30 от границата ни с Турция. Уча в гимназия на две минути път от дома ми.Живея с майка си, а почивките ходя при татко. Сменяла съм няколко жилища, но в момента съм в къща. Тя е на една от оживените улици и в началото трудно заспивах. С времето се свиква с всичко. Родителите ми са разведени, но отскоро имат връзка отново. Имам малко верни приятели. Имах прекрасна компания, но живота е кучка, но това е прекалено лично за да бъде показано. Понеже не знам как точно да се представя, ще ви представя 50 факта за мен.

    1.Доста често съм много наивна.

    2.Повечето пъти си правя погрешно първо мнение за хората, с които се запознавам.

    3.Правя много неща, за които първоначално съм казвала, че няма да направя.

    4.Правя грешки много често. И не говоря за грешки в училище, по принцип... Спрямо решенията ми, постъпките ми.

    5.Обичам да чета, но много рядко ми остава време.

    6.Прекалено съм първична.

    7.Доста често сменям телефонните си апарати, защото имам навика да ги чупя.

    8.Не мога да бягам.

    9.Следователно не си падам по спорта.

    10.Обичам зимата, но когато минат празници като Нова Година, Коледа, рождения ми ден... почвам да мечтая за Черно море.

    11.И като стана дума за море... Обожавам да ходя в Несебър. Без значение кога.

    12.Обожавам цветове като тъмно индиго, черно, но за през лятото предпочитам по-скоро неоновите цветове и бялото.

    13,Винаги съм искала очила(с диоптър), но сега когато имам не ги нося често.

    14.Обичам да се снимам.

    15.Предпочитам косата ми да бъде вързана на висока конска опашка.

    16.Обичам да снимам и преди две години ми подариха фотоапарат Canon 1000.

    17.Ревнувам приятелите си много. Свикнала съм да бъда зарязвана и това ме притеснява.

    18.Харесвам много високи момчета с дълбок глас и хубав парфюм.

    19.Наскоро се научих да си харесвам тялото(не напълно).

    20.Обичам да ходя на работа(барман), но след полирането на двайстата чаша ми омръзва и искам вкъщи.

    21.Първата ми истинска, всепоглъщаща любов беше несподелена и до днес си остана тръпка.

    22.От малка се занимавам с пеене.

    23.Ходя на танци от осем години.

    24.Танцувала съм балет, играла съм в театрална група и съм била мажоретка.

    25.От всички гореизброени най-много ми хареса в театралната група.

    26.И заради този факт искам да завърша НАТФИЗ.

    27.Любимия ми предмет в училище е английския.

    28.Неведнъж съм мислела за самоубийство, но на третата секунда ме побиват тръпки.

    29.И преди съм имала блог, но беше трагично ужасен.

    30.Един факт за този блог:Няма всеки ден да има нов, но ще гледам по веднъж на седмица да качвам.

    31.Любимата ми книга е Малкият принц. Любимия филм-"The Choice"("Изборът")

    32.За много хора съм странна.

    33.Много съм чувствителна.

    34.Често съдя книгата по корицата(понякога и в буквалния смисъл).

    35.Силна съм на думи.

    36.Любимия ми български автор е Яворов. ("Аз не живея, аз горя")

    37.Искам ли да постигна нещо ставам доста упорита и ината.

    38.Често съм много твърдоглава и не слушам какво ми се говори.

    39.Перверзна съм.

    40.Сменяла съм мноого компании.

    41.Използвам Snapchat, Instagram, Facebook и други социални мрежи.

    4/2.Имало е вечери, в които съм си лягала в 11 сутринта, но не защото съм била на бар.

    43.Понякога ходя на бар с родителите си и не се срамувам от това.

    44.Пия и пуша.

    45.Имам две написани стихотворения и за двете муза ми е бил един много добър човек, който доста ми помогна.

    46.На всеки бих вдигнала телефона в 3 сутринта, но на много малко от тях ще говоря в пълното си съзнание.

    47.Обичам много малко хора истински.

    48.Искам да посетя Бора Бора и Санторини.

    49.Надявам се да има възможно повече хора, които да ми обърнат внимание.

    50.Надявам се да пробия и да имам възможността да помогна на много хора. Нямам определени теми, но ще се радвам ако предложите нещо.

    Благодаря за отделеното време. Очаквайте нови неща в близкото бъдеще.

    Aliexiya


    SEARCH BY TAGS: 

    Все още няма етикети.
    bottom of page